Saturday, June 5, 2010

KISAH SI AKIEM DAN JIJE.....

Hari ini aku ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada 2 orang anak muridku iaitu akiem dan jijie kerana sanggup bertungkus lumus membantuku dalam penghasilan blog ini. Al maklumlah biler hari bekerja aku sibuk dengan tugasan harian yang dirancang hingga menyebabkan ada masanya aku terlupa dek tugasan dip ed. Tapi akiem dan jijie sentiasa menjadi orang kuatku dan memberi sokongan dalam sama - sama menyiapkan blog ini. Aku sangat kagum dengan kedua anak muridku ini kerana hari terbukti pelajar dari produk institusi pendidikan MARA masih berkualiti dari aspek akademik dan sahsiah diri. Habis prep malam jam 10.30 malam pasti mereka ini akan datang ke rumahku untuk bertanya cikgu dah ader ke bahan nak isi dalam blog.... lantas aku jawab dah ada cumer aku tak ad amasa untuk menulisnya...
Akiem yg aku kenali adalah pelajar yang sentiasa cool,mudah tersenyum dan sentiasa memberi pertolongan apabila diperlukan. Jijie pula adalah salah seorang ahli PRSku batch 09/10 yang paling aktif tahun ini. Ingin sajer aku memberi anugerah pada dirinya kerana giat membuat program kepada semua pelajar ting 1 dan 2 pada hujung minggu dalam menangani isu homesick dan penyesuaian diri.Aper pun jika kamu berdua membaca blog ini thank everything untuk u all berdua. Insya allah blog ini akan terus wujud sampai bila- bila.

No comments:

Post a Comment